{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }
1500 TL Üzeri Siparişlerinizde Kargo Bedava!
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

adL.com.tr üzerinden üye olmadan da misafir kimliği ile alışveriş yapabilirsiniz. Ancak siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapabilmeniz ve sipariş statü takibi sağlayabilmeniz için üyelik oluşturarak alışveriş yapmanızı öneririz.



Neden üye olmalıyım?

adL.com.tr üyesi olduğunuzda ilk üyeliğe özel %10 indirim kampanyasından faydalanabilirsiniz. Üye olmanız durumunda kampanyalarımızdan hemen haberdar olabilir, size özel avantajlardan yararlanabilirsiniz

Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim? Üyeliğimi iptal edebilir miyim?

Cep telefonu numarası değişikliğini “Kişisel Bilgilerim” alanındaki “Profilim” sekmesine tıklayarak, e-mail adres değişikliğini Müşteri Hizmetleri ile görüşme sağlayarak güncelleyebilirsiniz.


Üyeliğinizi iptal etmek için çağrı merkezimizle görüşebilirsiniz.


Çağrı merkezimize hafta içi 09.00-18.00 arasında, 08502154375 numarasından ulaşabilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
İlk olarak üye girişi ekranındaki “şifremi unuttum” alanına tıklayınız. Daha sonra açılan pencerede e-posta adresi alanına sistemde kayıtlı olan mail adresinizi yazıp, şifre yenileme linki gönderiniz. Mail adresinize gelen şifre yenileme linkine tıklayıp şifrenizi güncelledikten sonra işleminiz tamamlanmış olacaktır.




Nasıl sipariş verebilirim?

Satın almak istediğiniz ürünleri, renk ve beden seçeneklerini işaretledikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

adL.com.tr’den verdiğiniz siparişlerin zamanında ve eksiksiz olarak adresinize gönderilebilmesi için teslimat ve fatura adresinizin doğruluğundan emin olmalısınız. Fatura adres bilgileri, faturalama işleminden sonra değiştirilemez. Bu nedenle fatura bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişinizi tamamlamamanız gerekmektedir. Tüm gönderiler adrese ve ilgili kişiye yapılır, kargo şubesinden ürün teslimatı yapılmaz. 

Türkiye’nin her yerinden sipariş verebilir miyim?

Türkiye’nin her yerinden sipariş verebilirsiniz.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Onaylanmış ancak faturası kesilmemiş siparişlerinizi iptal edebilirsiniz. Siparişiniz hazırlanıyor statüsüne geçtikten sonra sipariş iptali yapmanız mümkün değildir.


Ürünüm ne zaman kargoya verilir?

Siparişleriniz 1-3 iş günü içinde hazırlanıp kargoya teslim edilir.

*İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi değişiklik gösterebilir.


Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

"Siparişlerim" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip "Kargo Takip" linkine tıklayarak durumunu görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiğinde tarafınıza e-posta ve sms ile bilgilendirme sağlanmaktadır

Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Onaylanan siparişleriniz için adres değişikliği yapılamamaktadır. 

Kargo ücreti ne kadar?

adL.com.tr'den yapacağınız 1.500 TL ve üzeri alışverişinizde kargo ücreti alınmamaktadır. 1.000 TL altındaki siparişlerin teslimat ücreti 44.95 TL’dir.



İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

Anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo'yu tercih etmeniz durumunda kargo ücreti alınmamaktadır.

Üye olmadan yaptığım alışverişlerin durumunu nasıl kontrol edebilirim?

Web sitemizde bulunan “Sipariş Takibi” alanına tıklayarak siparişinizi oluştururken kullanmış olduğunuz e-posta adresiniz ve sipariş numaranızla siparişinizin takibini sağlayabilirsiniz.





Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

Kullanılmamış ve deforme edilmemiş ürünleriniz için fatura bilgilerini teyit ederek herhangi bir mağazadan iade veya değişim işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz. Siparişlerim alanından “iade talebi oluştur” butonuna tıklayarak oluşturduğunuz ücretsiz iade kodunuzla birlikte anlaşmalı kargo firması ile birlikte ücretsiz bir şekilde iade işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.


Web sitemiz üzerinden iade talebi oluşturmak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:


- Üye girişi yapıp Hesabım>Siparişlerim alanına tıkladıktan sonra sipariş numaranızın yanında bulunan İade Et bağlantısına tıklayınız.

- İade butonunun aktif olabilmesi için siparişinizin “Teslim Edildi” statüsünde görünmesi gerekmektedir.

- İade etmek istediğiniz ürün, adet ve iade nedenini seçtikten sonra iade etmek istediğiniz ürünü onaylayınız.

- İade edeceğiniz ürünü paketiyle ve müşteri iade koduyla birlikte MNG kargo şubesine teslim edebilirsiniz.


Siparişimi iptal ettim, iadesini ne zaman ve nasıl geri alacağım?

Sipariş iptal işleminizi tamamladığınızda iptal edilen ürünlerle ilgili bilgi e-posta adresinize gönderilir. Ödeme şeklinize göre para iadesi gerçekleştirilir ve tarafınıza e-posta ile bilgilendirme yapılır. Para iadesinin hesabınıza yansıma süresi bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilmekle birlikte bu işlem 1 ila 7 iş günü sürebilmektedir.

adL.com.tr’den satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?

adL.com.tr adresinden satın almış olduğunuz kullanılmamış ve tadilat yapılmamış ürünlerinizi, fatura ile teslimat tarihi itibariyle 14 gün içerisinde adL mağazalarımızdan değiştirebilirsiniz.

adL mağazalarından satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?

adL mağazalarından satın almış olduğunuz kullanılmamış ve tadilat yapılmamış ürünlerinizi, satın alım tarihi itibariyle 14 gün içerisinde adL mağazalarımızdan değiştirebilirsiniz.

** Özel koleksiyon ve Night Zoom ürünlerimizde 7 gün içerisinde renk ve beden değişimi yapabilirsiniz.


adL.com.tr’den aldığım ürünlerin iade işlemini mağazadan gerçekleştirebilir miyim?

adL.com.tr üzerinden yaptığınız alışverişlerin iadesini bayi statüsünde olmayan mağazalarımızdan 14 gün içinde iade edebilirsiniz.

adL mağazasından aldığım ürünlerin iade işlemini gerçekleştirebilir miyim?

Tüm adL perakende mağazalarımızdan satın almış olduğunuz kullanılmamış ve tadilat yapılmamış ürünlerinizi, satın alım tarihi itibariyle 14 gün içerisinde adL perakende mağazalarımızdan iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz.


Bayi mağazalarından satın almış olduğunuz kullanılmamış ve tadilat yapılmamış ürünlerinizi, satın alım tarihi itibariyle 14 gün içerisinde yalnızca satın almış olduğu bayi mağazasından iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz.


** Özel koleksiyon ve Night Zoom ürünlerinde iade işlemi gerçekleştirilememektedir.


Hediye gönderilmiş bir ürünü nasıl değiştirebilirim?

Hediye ürün değişimlerini, ürün satın alım tarihi itibariyle 14 gün içerisinde adL mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz. Hediye Değişim Kartınızı yanınızda bulundurmanız gerekmektedir.



Taksitli ödemelerimin iadesi nasıl yapılır?

Ödemenizi taksitli olarak yaptığınızda, iadeniz kartınıza taksitli olarak yansıyacaktır. Yapılan iadenin kredi kartınıza taksitli olarak yansıması bankaların süreç ve uygulamalarıyla ilgilidir. İade işlemini ekstrenizde görebilir, konu hakkında detaylı bilgiyi bankanızdan alabilirsiniz.

İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır?

İade ettiğiniz ürünler depomuza ulaştığında iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. İadeniz kabul edilip gerçekleştiğinde e-posta ile bilgilendirilirsiniz. İadenin hesabınıza yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişmektedir.

İade ve değişim koşulları nelerdir?

İade / Değişim talebi başvurusunda ürünün internet satışından alınması durumunda;


-İnternet üzerinden alınan ürünlerin iadelerinde, ürünü fatura ile birlikte mağazalarımızdan (bayi statüsünde olmayan) herhangi birine getirebilir veya anlaşmalı kargolar aracılığı ile karşı ödemeli olarak ücretsiz genel merkeze gönderebilirsiniz. Anlaşmalı firmalar dışında gönderilen iadeler firmamızca teslim alınmamaktadır.


-İnternet üzerinden alınan ürünlerin değişimleri 14 gün içerisinde kullanılmamış, tadilat görmemiş ve güvenlik bandı sökülmemiş olması şartıyla mağazalar üzerinden gerçekleşmektedir.


-Markamıza ait siparişlerin farklı pazaryeri platformlarından (Trendyol, Amazon vb.) satın alınması halinde, alışveriş yapılan internet sitesine ait iade/değişim prosedürleri geçerlidir. Bu platformlardan yapılan tüm işlemlere ait talepleriniz için pazaryeri müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.


-Güvenlik bandı olmayan ürünler kalite kontrol ekibi tarafından incelemeye tabi tutulur. İnceleme sonucu müşteriye SMS ile bildirilir.


Nasıl ödeme yapabilirim?

Banka kartı veya kredi kartı ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Taksitlendirme seçeneği banka kampanyalarına göre değişkenlik göstermektedir. 

Fiyatlarınıza KDV dahil mi?

adL.com.tr ve mağazalarımızda satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.

Kampanyalar ve bana özel indirimler ile nasıl ödeme yapabilirim?

Ödeme adımında size özel tanımlı kampanyalar otomatik olarak toplam tutardan düşecektir. İndirim kodu ekle alanından kampanya kodunuzu ekleyerek ödeme işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Gift Card ile ödeme yapabilir miyim?

Mağazalarımızdan satın alınan gift cardlar, adL.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde kullanılmamaktadır.

adL’ den SMS almak istemiyorum, ne yapmalıyım?

-SMS gönderim listesinden çıkmak için hesabım alanından bildirim ayarlarını değiştirerek,

- adL yazıp 3172’ye kısa mesaj göndererek,

-IYS sisteminden RET vererek SMS iletişim izninizi iptal edebilirsiniz.


adL’ den e-posta almak istemiyorum, ne yapmalıyım?

-E-posta gönderim listesinden çıkmak için hesabım alanından bildirim ayarlarını değiştirerek,

-Gönderilen e-mailin alt kısmında yer alan “E-mail Aboneliğinden Çıkmak İstiyorum” butonuna tıklayarak,

- IYS sisteminden RET vererek e-posta iletişim izninizi iptal edebilirsiniz.


Private Card Nedir?

Private Card, puan ve segmente dayalı bir sadakat programıdır ve 3 farklı segment mevcuttur. Bulunduğunuz segmente bağlı olarak Private Card ile yaptığınız alışverişlerinizden daha fazla oranda puan kazanabilir, size özel sürpriz hediyelerden ve ayrıcalıklardan yararlanabilirsiniz. 

Private Card’dan nasıl yararlanabilirim?

Private Card üyesi olmak için öncelikle mağazalarımızda kasada adL kayıt süreçlerini tamamlayabilirsiniz. Private Kart ile yaptığınız sezon ürünlerinde 9.999 TL’ye kadar yaptığınız alışverişlerde Classic, 39.999 TL’ye kadar yaptığınız alışverişlerde Silver, 40.000 TL ve üzeri alışverişlerde Gold üye olabilirsiniz. Segmentiniz arttıkça daha fazla oranda puan kazanabilirsiniz.

Private Card ile Nasıl Puan Kazanabilirim?

Mağazalarımızdan Private Card’ınızla yaptığınız her alışverişte;

- Classic üyelere özel alışverişte %2 para puan,

- Silver üyelere özel alışverişte %4 para puan,

- Gold üyelere özel alışverişte %6 para puan kazanabilirsiniz.

* Outlet mağazalarımızdan yapacağınız alışverişlerde ve diğer mağazalarımızdan yaptığınız indirimli ürünlerde %1 puan kazanabilirsiniz.


Private Card puanlarım süreli midir?

Private Card puanlarınızın kullanım süresi 12 aydır. Yıl sonunda kullanılmayan puanlar hesabınızdan silinir. Toplam alışveriş tutarına bağlı olarak, bir üst ya da bir alt segmente dahil olabilirsiniz .

Private Card puanımı nereden görebilirim?

adL mağazalarımızdan toplam puanınızı sorgulayabilirsiniz.